Anorak gnager seg til topps – og tar sin første Sølvfisk for året SpareBank 1 og Anorak gjør refinansiering underholdende, og stikker av med Sølvfisken for oktober.
Norske annonsører tapetserte San Siro – Dette betyr eksponeringen Flere norske aktører fikk godt med synlighet under kampen mellom Italia og Norge. Hva det kostet vil de ikke si mye om.
Her er vinnerne på Gullskjermen 2025 Vinnerne får synlighet på TV til en verdi av 1,5 millioner kroner.
Ellen Cabrinetti Meum blir midlertidig toppsjef i Partnerstudio Når Mikaela Folkestad går ut i permisjon, trer Ellen Cabrinetti Meum inn som fungerende daglig leder.
TV 2 inngår samarbeid med &Co – lanserer ny kommunikasjonsplattform TV 2 lanserer i dag en ny kommunikasjonsplattform og kampanjefilm.
Sparebanken Møre gjentar kvinnefotball-grep Det forrige oppgjøret mellom de to rivalene fikk mye oppmerksomhet og ble produsert med Eliteserien-kvalitet på TV 2. Nå stiller Sparebanken Møre med midler sånn at dette skal gjenta seg.
Flere nettaviser reklamerte for ulovlig pengespill: – Svært alvorlig Lotteri- og stiftelsestilsynet har sendt ut beskjed til en rekke norske aviser og bedt dem om å fjerne annonser for ulike spillselskaper.
Delara lydsetter Norges EM-drøm i promo på TV 2 og NRK 2. juli spiller Norges kvinnelandslag åpningskampen i EM mot vertsnasjon Sveits. I disse dager ruller promofilmen på TV 2 og NRK, lydsatt av Delaras «Nå er det oss».
Sponsor med kvinnefotball-stunt Når AaFK Fortuna møter Molde FK på søndag, skal TV 2 dekke førstedivisjonsoppgjøret med kameraer og mannskap tilsvarende en Eliteserien-kamp. Sparebanken Møre står bak tiltaket.
Disse er med i «Bloggerne» Emilie Voe Nereng gjør comeback når «Bloggerne» er tilbake i høst. Ane Farstad og Anny Isabella Øvrehus er helt nye profiler, og sammen med Fetisha Williams, Caroline Nitter og Øyunn Krogh er dette profilene seerne får følge kommende sesong.
Norske mediehus innfører felles standard for videoannonser Vurderer utvidelse til andre annonseformater.
Slik halverte dei Google-budsjettet til TV 2 – men auka salet med 150 prosent – Det er heilt håplaust å jobba med sport i organisk søk.
Nicole Myhrer blir kommunikasjonsrådgiver i NIM Går fra TV 2 til Norges institusjon for menneskerettigheter.
TRY og WAL vinner årets to første Sølvfisker: – Stemningsfullt og gjenkjennelig TRY og WAL har sikret seg årets to første Sølvfisk-priser – for henholdsvis IKEA og Altibox.
– Det kommer aldri til å skje, sa ledelsen. Nå er serien sett av halve Norge De fikk nei – men nektet å gi seg. Nå er serien blitt et kommunikasjonsgrep hele bransjen snakker om.