Disse influenserene skal leke ekstrem gjemsel på TV 2 Denne uken startet innspillingen av en ny realitykonkurranse på TV 2.
Streaming med reklame øker stort i Norge Norske husholdninger kjøper i stadig større grad streamingtjenester med reklame.
Går fra nyhetsdesken til kommersiell avdeling i TV 2 Pernille Gunnes skal holde styr på TV 2 Marketings kanaler i sosiale medier.
Jubileumssesong for Bloggerne og fem nye profiler Denne høsten kommer «Bloggerne» tilbake og feirer den 20. sesongen av den populære dokusåpen.
Maverix-partner går til Geelmuyden Kiese TV 2-veteran, forretningsutvikler og produsent Knut Olav Aarsnes blir ny assosiert partner.
Færre brudd på reklamereglene hos norske tv-kanaler Medietilsynets store vårkontroll avdekket tre brudd.
Storebrand henter fra Trigger og TV 2 Styrker kommunikasjonsavdelingen, og henter inn Annemarte Norevik (35) fra Trigger og Robert Henriksen (44) fra TV 2. Nå skal selskapet styrke TV-satsingen sin.
Ina Tullut er ny kom-rådgiver i LMI Kommer fra journalist-jobb i TV 2, og blir rådgiver i Legemiddelindustrien (LMI).
Hedda Kise med ny kom-jobb: – Føler på en dyp fortvilelse over det som skjer i verden Tidligere programleder, Hedda Kise, skal jobbe med kommunikasjon i NORCAP.
Reklamerer for energidrikk til tross for et vedtatt forbud Ny rapport viser at populære influensene fortsatt reklamerer for energidrikk, godteri og brus.
Tidligere TV 2-topp blir pressesjef for byrådslederen i Bergen Rune Indrøy trer inn som pressesjef for Christine Meyer.
Går fra TV 2 til Statsbygg Sindre Vesterås Eitungjerde har fulgt Therese Johaug gjennom marerittet og lagd løpepodkast med bassisten fra OnkelP & De Fjerne Slektningene. Nå har han fått seg ny jobb.
Meny fjerner logo etter kritikk Matvarekjeden merket en vare med som «matskatt», og ble utsatt for kritikk.
Vålerengas kommersielle leder: – Ingen har godt av å rykke ned I desember rykket Vålerenga ned for første gang siden 2000. Andreas Aalbu og de andre som jobber kommersielt i klubben forbereder seg nå på sesongstart i OBOS-ligaen.
Årets Gullfisken-vinner forventet ikke to seiere på rappen Morgenstern for Finn.no hentet hjem gullet i år også.
Morgenstern og Finn vant Gullfisken for andre året på rad Reklamefilmen «Barnevogn» vant Gullfisken under reklamebransjens feiring lørdag kveld.
Selah Sleep er årets «Gullspire» Start-upen får kommunikasjonshjelp fra TRY og reklameplass på TV 2 til en verdi av én million kroner.
TRY og POL stiller sterkest: – Alltid en gledelig kveld Reklamebransjen samles i feststemning for å hylle fjorårets beste reklamefilmer.